Wybierz model samochodu marki Peugeot
- 106 I (1A, 1C) (1994.11-1996.04)
- 106 II (1A_, 1C_) (1998.04-2004.07)
- 106 Van II Nadwozie pełne / liftback (1S_) (1996.06-2001.03)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Zamienne części samochodowe do Peugeot
Poprzez odpowiednie dbanie oraz serwisowanie swojego samochodu zapewnisz mu niezawodność oraz trwałość na długie lata. Jest to szczególnie ważne w przypadku francuskiego Peugeota, który wymaga wysokiej jakości auto części oraz materiałów eksploatacyjnych. W sklepie internetowym iParts.pl znajdziesz oryginalne części do ...
Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub ...