Uszczelka głowicy PAYEN - Dacia SANDERO 1.6 MPI 85 (BS03)
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Payen
Marka Payen jest własnością Federal Mogul Corporation, światowej sławy producenta i dostawcy części samochodowych przeznaczonych dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz na potrzeby maszyn przemysłowych, przemysłu lotniczego oraz kolei. Części samochodowe Payen wykorzystywane są w zakresie wyposażenia fabrycznego przez wielu producentów samochodów oraz dostarczane na niezależny rynek części zamiennych. Marka ...
Części samochodowe do Dacia Sandero pierwszej generacji
Dacia Sandero pierwszej generacji produkowana była w latach 2008 do 2012. Model ten jest niewielkim hatchbackiem należącym do segmentu B i produkowanym przez popularną, rumuńską markę, która dzięki ścisłej współpracy z Renault może oferować swoje samochody w bardzo konkurencyjnych cenach. Samochód konstrukcyjnie bardzo mocno opiera się o pierwszy model Dacii, czyli Logan. Sandero oferowane jest tylko w jednej wersji nadwoziowej, jako 5-cio drzwiowy hatchback. Klasyfikując ...
Szukaj części do Dacia SANDERO
Uszczelki pod głowicą silnika
Uszczelka pod głowicą to element wykonany z metalu oraz gumy, który jest montowany pomiędzy kadłubem silnika a jego głowicą. Uszczelka głowicy ma przede wszystkim zapewnić szczelność połączenia pomiędzy tymi dwoma elementami ...