Uszczelka głowicy ELRING - Kia PRO CEE'D (ED) 2.0 CRDi 140
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Elring
Niemiecka firma Elring zajmuje się tworzeniem zestawów uszczelnień, uszczelnień oraz części serwisowych na potrzeby rynku części zamiennych. Koncern ten obecny jest również w sektorze oryginalnego wyposażenia pojazdów – projektuje i dostarcza elementy silników, skrzyń biegów i układów wydechowych, a także elementy technologii napędowych dla zdecydowanej większości producentów pojazdów i silników. Spora popularność oraz niewątpliwy ...
Części samochodowe do Kia Pro Ceed ED pierwszej generacji
Kia Ceed to samochód osobowy zaliczany do klasy kompaktowej i produkowany w latach 2006–2018 oraz od 2018 roku jako Kia Ceed. Pierwsza generacja cee'da miała swoją światową premierę w 2006 roku.
Studyjną zapowiedzią pierwszego samochodu południowokoreańskiego koncernu zbudowanego specjalnie z myślą o określonym rynku zbytu była Kia cee'd Concept, zaprezentowana szerszej publiczności w marcu 2006 roku podczas Geneva Motor Show. Koncepcję prototypu powtórzono w nieco ...
Szukaj części do Kia PRO CEE'D (ED)
Uszczelki pod głowicą silnika
Uszczelka pod głowicą to element wykonany z metalu oraz gumy, który jest montowany pomiędzy kadłubem silnika a jego głowicą. Uszczelka głowicy ma przede wszystkim zapewnić szczelność połączenia pomiędzy tymi dwoma elementami ...