Tarcze hamulcowe FERODO - Chrysler 300C 3.0 CRD

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 6
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FERODO DDF1766C-1

236,00 zł z VAT
Wysokość [mm]67 Ciężar [kg]8,46 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Minimalna grubość [mm]20,5 Średnica zewnętrzna [mm]320 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,6 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Jednostka ilościSztuka Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez śrub Długożć opakowania [cm]32 Szerokość opakowania [cm]32 Wysokość opakowania [cm]5 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF1766C-1 Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF1765C-1

258,00 zł z VAT
Wysokość [mm]55 Ciężar [kg]20,68 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Minimalna grubość [mm]26,5 Średnica zewnętrzna [mm]345 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,6 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Jednostka ilościSztuka Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez śrub Długożć opakowania [cm]34,5 Szerokość opakowania [cm]34,5 Wysokość opakowania [cm]6,2 z przodu Jednostka: szt. Kod: DDF1765C-1 Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF2064C

434,00 zł z VAT
Wysokość [mm]68 Ciężar [kg]13,31 Otwór o śr[mm]72,6 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]8,5 Średnica zewnętrzna [mm]320 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,6 Średnica otworu [mm]115 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Otwór o śr. 2 [mm]16,7 Długożć opakowania [cm]33 Szerokość opakowania [cm]33 Wysokość opakowania [cm]15 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF2064C Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF2065C

604,00 zł z VAT
Oznaczenie kontrolneR90 homologated Wysokość [mm]53 Ciężar [kg]17,77 Otwór o śr[mm]72,4 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Minimalna grubość [mm]26,5 Średnica zewnętrzna [mm]320 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,4 Średnica otworu [mm]115 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Otwór o śr. 2 [mm]16,7 Długożć opakowania [cm]35 Szerokość opakowania [cm]35 Wysokość opakowania [cm]13,5 z przodu Jednostka: szt. Kod: DDF2065C Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF1765

164,00 zł z VAT
Wysokość [mm]55 Ciężar [kg]20,68 Otwór o śr[mm]72,6 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Minimalna grubość [mm]26,5 Średnica zewnętrzna [mm]345 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,6 Średnica otworu [mm]115 Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez śrub Długożć opakowania [cm]35,6 Szerokość opakowania [cm]35,4 Wysokość opakowania [cm]13 z przodu Jednostka: szt. Kod: DDF1765 Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF1766

323,00 zł z VAT
Wysokość [mm]67 Ciężar [kg]16,92 Otwór o śr[mm]72,6 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Minimalna grubość [mm]20,5 Średnica zewnętrzna [mm]320 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]72,6 Średnica otworu [mm]115 Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez śrub Długożć opakowania [cm]33 Szerokość opakowania [cm]33 Wysokość opakowania [cm]15,2 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF1766 Producent części: FERODO

Części samochodowe do Chryslera 300C II drugiej generacji

Chrysler 300 II to samochód segmentu E produkowany od 2011 roku. Jest to już druga generacja tego pojazdu, która na rynku europejskim sprzedawana była jako Lancia Thema. Choć niektóre części Chrysler 300 II wzoruje na swoim poprzedniku, to sam design pojazdu uległ jednak pewnym zmianom. Jego ostre linie nadwozia zostały zastąpione przez bardziej łagodne i zaokrąglone kształty. W 2014 roku samochód przeszedł face lifting. Zmieniły się wtedy takie części Chryslera 300C II jak ...
Szukaj części do Chrysler 300C
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe