Wybierz model samochodu marki Saab
- 9-3 (YS3D) (2000.11-2002.09)
- 9-3 Cabriolet (YS3D) (2001.01-2003.08)
- 90 (1984.08-1987.08)
- 900 I (AC4, AM4) (1992.01-1993.12)
- 900 I Combi Coupe (1993.01-1994.06)
- 900 I kabriolet (1991.09-1994.06)
- 900 II (1994.08-1998.02)
- 900 II coupe (1994.08-1998.02)
- 900 II kabriolet (1993.12-1998.02)
- 9000 (1994.07-1998.12)
- 9000 liftback (1994.07-1998.12)
- 95 Station Wagon (1977.09-1978.12)
Artykuły powiązane
- Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?
- Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?
- Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
- Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
- Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?
- Odbierz 8% rabatu na części układu zapłonowego!
- WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Auto części zamienne Facet
Facet to włoska firma produkująca wysokiej jakości części Facet, która rozpoczęła działalność w 1946 roku. Przedsiębiorstwo projektuje, dystrybuuje i produkuje na własną rękę zamienne części samochodowe do pojazdów silnikowych dla prawie wszystkich wiodących marek samochodowych. Koncern Facet obecny jest w wielu krajach całego świata poprzez różne kanały sprzedaży.
Technologie wykorzystywane do produkcji są heterogeniczne. Pośród ...
Zamienne części samochodowe do Saaba
Marka Saab od zawsze kojarzona jest z doskonałą jakością wykończenia oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Znalezienie niektórych części do Saab może obecnie okazać się trudne, szczególnie dla rzadkich modeli szwedzkiego producenta. Nic straconego. W sklepie iParts.pl znajdziesz wszystko to, czego potrzebujesz. Nasze ...
Prawidłowe działanie układu zapłonowego pozwala osiągnąć maksymalną moc jednostki napędowej w samochodzie, uzyskać optymalne zużycie paliwa, a także zminimalizować zawartość składników toksycznych w spalinach. Aparat zapłonowy opiera się w głównej mierze na dwóch kluczowych elementach – przerywaczu oraz rozdzielaczu zapłonu. To od nich przede wszystkim zależy prawidłowa praca całego układu.