Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 I (DA) (1989.04-1990.10)
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 2 (DE_, DH_) (2010.01-2015.06)
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 III (BF) (1987.09-1989.10)
- 323 III Hatchback (BF) (1987.10-1991.11)
- 323 III Station Wagon (BW) (1992.09-1995.10)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
- 6 Hatchback (GG) (2005.06-2007.08)
- 6 Hatchback (GH) (2007.08-2013.03)
- 6 Kombi (GH) (2009.01-2010.12)
- 6 Station Wagon (GY) (2005.06-2007.08)
- 6 sedan (GG) (2005.12-2007.08)
- 6 sedan (GH) (2010.01-2013.07)
- 626 II (GC) (1986.10-1990.01)
- 626 II Hatchback (GC) (1986.01-1987.10)
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III Station Wagon (GV) (1994.11-1997.09)
- 626 III coupe (GD) (1988.04-1991.12)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 626 V (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Hatchback (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Station Wagon (GW) (2000.10-2002.10)
- 929 III (HC) (1990.01-1991.06)
- B-SERIE (UN) (1999.11-2002.08)
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- E Autobus (SR1) (1991.03-2003.05)
- E Platforma / podwozie (SD1) (1997.04-1999.07)
- E Platforma / podwozie (SD1, SL) (1999.09-2004.09)
- E Skrzynia (SR2) (1997.04-1999.08)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-5 I (NA) (1995.01-1998.04)
- MX-5 II (NB) (2002.08-2005.10)
- PREMACY (CP) (2001.11-2005.03)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Febi Bilstein
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Nowe samochody mają to do siebie, że bardzo duża ilość urządzeń jest napędzana za pomącą paska klinowego lub wielorowkowego od wału korbowego jednostki napędowej. Silnik, by móc pracować prawidłowo, musi posiadać sprawny mechanizm, który odpowiada za właściwe napięcie paska. Nieodzownym elementem tego układu jest rolka napinająca.
Uszkodzenia rolki napinacza
Rolka napinacza to często zapominany podzespół, który jest jednym z elementów składowych ...