Płyn chłodniczy VATOIL - Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Vatoil
Żadne części samochodowe nie będą działać sprawnie lub nie będą maksymalnie wydajnie jeśli zabraknie różnych produktów smarnych. Firma VATOIL doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego codziennie zespoły chemików i specjalistów zajmują się technologiami produktów smarnych.
Działająca na rynku motoryzacyjnym już od 1982 roku firma VATOIL wyprowadziła na rynek już około 80 części VATOIL, wśród których znajdziemy oleje ...
Części samochodowe do Forda Focus C MAX (DM2) drugiej generacji
Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, zderzaka, ...
Szukaj części do Ford FOCUS C-MAX (DM2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...