Płyn chłodniczy MOTUL - Ford GALAXY II (WA6) 1.6 EcoBoost
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Motul
Motul to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od ponad 150 lat. Głównym celem firmy jest tworzenie bezkompromisowych produktów o najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. Części samochodowe Motul zostały szybko docenione przez czołowe zespoły sportowe oraz uznane za jedne z najlepszych w zakresie ochrony mechanizmów w ekstremalnych warunkach. Obecnie Motul to symbol najlepszych środków smarnych regularnie ...
Części samochodowe do Forda Galaxy II (WA6) drugiej generacji
Ford Galaxy drugiej generacji to kontynuacja sukcesu poprzednika. Duży, siedmioosobowy VAN, który oprócz rodziny był w stanie pomieścić całkiem sporo bagażu, a do tego solidne i bezawaryjne jednostki napędowe – to wszystko sprawiło, że sukces tego modelu był bardzo duży. Produkcja drugiej generacji wystartowała w 2000 i trwała przez kolejne 6 lat. Warto wiedzieć, że samochód ten powstał dzięki współpracy Forda z Volkswagenem, czego efektem były także bliźniacze modele ...
Szukaj części do Ford GALAXY II (WA6)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...