Płyn chłodniczy MOTUL - Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 7
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Motul
Motul to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od ponad 150 lat. Głównym celem firmy jest tworzenie bezkompromisowych produktów o najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. Części samochodowe Motul zostały szybko docenione przez czołowe zespoły sportowe oraz uznane za jedne z najlepszych w zakresie ochrony mechanizmów w ekstremalnych warunkach. Obecnie Motul to symbol najlepszych środków smarnych regularnie ...
Części samochodowe do Forda Focus C MAX (DM2) drugiej generacji
Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, zderzaka, ...
Szukaj części do Ford FOCUS C-MAX (DM2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...