Płyn chłodniczy HEPU - Volvo V70 II (285) 2.0 T
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Hepu
Hepu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów na europejskim rynku motoryzacyjnym, tworzący wysokiej klasy części samochodowe Hepu głównie do samochodowych układów chłodzenia.. Firma powstała w Niemczech ponad 40 lat temu. Dotychczasowe doświadczenie sprawiło, że stała się liderem w produkcji pomp wody, zestawów rozrządu oraz innych komponentów. Szczegółowe badania i restrykcyjne testy jakościowe sprawiają, że części ...
Części samochodowe do Volvo V70 II drugiej generacji
Volvo V70 to model klasyfikowany na granicy aut klasy średniej i wyższej. Jest to bez wątpienia oryginalna propozycja, ponieważ samochód oferowano jedynie w wersji kombi. Pierwsze egzemplarze wyjechały z fabryki w 1996 roku. Natomiast części Volvo V70 II zaczęto montować w 1999 roku. Samochody trafiły do sprzedaży rok później. Natomiast zakończenie montażu części V70 drugiej generacji miało miejsce w roku 2007. Wtedy pojawiła się trzecia generacja, a zakończenie jej ...
Szukaj części do Volvo V70 II (285)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...