Płyn chłodniczy HEPU - Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Hepu
Hepu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów na europejskim rynku motoryzacyjnym, tworzący wysokiej klasy części samochodowe Hepu głównie do samochodowych układów chłodzenia.. Firma powstała w Niemczech ponad 40 lat temu. Dotychczasowe doświadczenie sprawiło, że stała się liderem w produkcji pomp wody, zestawów rozrządu oraz innych komponentów. Szczegółowe badania i restrykcyjne testy jakościowe sprawiają, że części ...
Części samochodowe do Forda Mondeo IV BA7
Czwarta generacja Forda Mondeo, samochodu zaliczanego do segmentu aut klasy średniej, zadebiutowała w 2006 roku podczas Paris Motor Show. Samochód trafił do produkcji w 2007 roku i od razu został uhonorowany tytułem Samochodu Roku 2007, według magazynu Top Gear. Ford Mondeo IV zbudowano na płycie podłogowej przygotowanej we współpracy z koncernem Volvo, którą użyto również w modelu S-Max oraz Galaxy. Samochód oferowano jako 4-drzwiowy sedan, 5-drzwiowy liftback oraz 5-drzwiowe ...
Szukaj części do Ford MONDEO IV (BA7)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...