Płyn chłodniczy CASTROL - Ford C-MAX (DM2) 2.0 CNG
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Castrol
Castrol to brytyjska marka, a zarazem jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych producentów olejów silnikowych, środków smarnych, płynów technologicznych i eksploatacyjnych na świecie. Firma dostarcza oleje silnikowe, dostosowane praktycznie do wszystkich rodzajów pojazdów. Swoją popularność zawdzięcza najwyższej jakości oferowanych produktów oraz blisko 115 letniej obecności na rynku. Od 2001 roku Castrol jest własnością Grupy ...
Części samochodowe do Forda C MAX (DM2) drugiej generacji
Przełom lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych to stale rosnąca fala popularności samochodów o nadwoziu VAN. Większość producentów tworzyła kolejne generacje samochodów, starając się wpisać w ten trend. W tamtym okresie VANy osiągały bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co dodatkowo napędzało rynek i motywowało producentów do rozwijania swoich konstrukcji w tym kierunku. Nie inaczej postąpił Ford. Wypuścił on na rynek swój model C-Max, który zbudowany był w oparciu ...
Szukaj części do Ford C-MAX (DM2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...