Wybierz typ samochodu marki 200 II Liftback (RF)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Rover 200 Liftback RF
Historia modelu 200 rozpoczęła się w 1985 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała pierwsza generacja tego modelu. Jej produkcja trwała 4 lata i pomogła zmotoryzować ówczesną Anglię. Jeszcze tego samego roku ruszyła produkcja drugiej generacji, która była w zasadzie nieco odświeżona wersją pierwszego modelu. Stylistyka była oparta o proste linie. Samochód z założenia miał być tani i łatwo dostępny więc kwestie designu czy jakości wykonania oraz wyposażenia schodziły ...
Szukaj części do Rover 200 II Liftback (RF)