Wybierz markę:
Paski rozrządu firmy Gates
Gates Corporation to wiodący producent nowoczesnych pasów napędowych i przewodów giętkich, które znajdują zastosowanie zarówno w przemyśle, jak i motoryzacji. Firma jest jednym z najczęściej wybieranych dostawców części dla największych koncernów samochodowych oraz na rynek części zamiennych. Na ogólnoświatowym rynku części motoryzacyjnych firma Gates uznawana jest za synonim wysokiej jakości produktów, zapewniających korzystny stosunek wartości produktu do ceny. Paskowe układy napędowe Gates znajdują zastosowanie w oryginalnym wyposażeniu OE, co umożliwia firmie dostarczanie na rynek części zamiennych produktów równoważnych oryginalnym.
Pasek rozrządu to element służący do napędu wałków rozrządu i pomp wtryskowych. Jego uszkodzenie powodować może poważną awarię silnika, zderzenie tłoków z zaworami, pogięcie trzonków zaworów, uszkodzenie tłoków oraz prowadnic zaworowych. Naprawy te są kosztowne, dlatego zalecana jest kontrola pracy rozrządu oraz jego elementów.
- - Paski rozrządu PowerGrip - wysokiej jakości paski zapewniają cichą i niezawodną pracę przez cały okres eksploatacji.
- - Zestaw rozrządu PowerGrip Kit - źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy i uszkodzenie kilku elementów jednocześnie. Bezpiecznie jest zatem wymienić paski, koła pasowe i napinacze w tym samym czasie.
- - Zestaw rozrządu PowerGrip Kit Plus - zestaw zawiera dodatkowe pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wody. W zestawie znajdziemy wszystkie elementy potrzebne do wymiany układu rozrządu.
W obecnych czasach nowoczesne silniki pracują w wyższych temperaturach i przy wyższych prędkościach. Coraz bardziej zaawansowane technologie stawiają producentom części motoryzacyjnych wysokie wymagania. Wymagania te to chleb powszedni dla firmy Gates. Sprawdź ich jakość i przekonaj się sam.
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?