Łożysko oporowe GMB - Peugeot 605 (6B) 2.0
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Przeczytaj informacje o Peugeot 605
Model 605 to pojazd osobowy klasy wyższej-średniej, należący do segmentu E, produkowany w latach 1989-1999. 605-tka miała zrekompensować niewypał, jakim okazał się poprzednik – model 604. Niestety i tym razem przedstawiciele francuskiej marki musieli obejść się smakiem. Choć zaprojektowany przez biuro Pininfarina, to nie podbił rynku aut luksusowych. Według wielu był zbyt podobny do modelu 405. Mnogość usterek stawia przed użytkownikiem wiele dylematów. Samochód ...
Szukaj części do Peugeot 605 (6B)
Łożysko oporowe sprzęgła samochodowego
Łożysko oporowe, nazywane również łożyskiem wciskowym, to nieodłączny element każdego systemu wysprzęglania. Łożysko oporowe to element o niezbyt skomplikowanej budowie, które przeważnie wytrzymuje cały okres eksploatacji sprzęgła. Mimo prostej ...