Wybierz typ samochodu marki C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
- 1.6 Ti 85KM
- 1.5 TDCi 95KM
- 1.6 TDCi 95KM
- 1.0 EcoBoost 100KM
- 1.6 Ti 105KM
- 1.5 TDCi ECOnetic 105KM
- 2.0 TDCi 115KM
- 1.6 TDCi 115KM
- 1.6 LPG 117KM
- 1.5 TDCi 120KM
- 1.6 LPG 120KM
- 1.6 Ti 120KM
- 1.6 Flexifuel 120KM
- 1.0 EcoBoost 125KM
- 1.6 Ti 125KM
- 2.0 TDCi 136KM
- 2.0 TDCi 140KM
- 1.6 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 150KM
- 1.5 EcoBoost 150KM
- 2.0 TDCi 163KM
- 2.0 TDCi 170KM
- 1.5 EcoBoost 182KM
- 1.6 EcoBoost 182KM
- 2.0 Energi 185KM
Artykuły powiązane
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- -10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Części samochodowe do Forda C-Max II drugiej generacji
Ford C-Max II to kompaktowy minivan produkowany od 2010 roku. Modele oznaczone przez producenta symbolami DXA/CB7 i DXA/CEU są już drugą generacją tego modelu i zastąpiły swojego poprzednika, który był pierwotnie znany pod nazwą Ford Focus C-Max, a następnie po prostu Ford C-Max. Jak przystało na segment C, samochód ten został zaprojektowany tak, by mógł służyć zarówno do jazdy w mieście, jak i do dalszych wypadów. Podróżom sprzyja także duży bagażnik i możliwość ...
Szukaj części do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Końcówka drążka kierowniczego w iParts.pl!
Jak ważny jest układ kierowniczy w samochodzie, chyba nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Bardzo ważną częścią całego układu są końcówki drążków kierowniczych, które odpowiadają przede wszystkim za ...