Wybierz model samochodu marki Audi
- 100 C2 Avant (435, 436) (1980.08-1982.07)
- 100 C2 sedan (431, 433, 434) (1980.08-1984.08)
- 100 C3 Avant (445, 446) (1990.03-1990.11)
- 100 C3 sedan (443, 444) (1989.08-1991.07)
- 100 C4 Avant (4A5) (1993.08-1994.07)
- 100 C4 sedan (4A2) (1993.11-1994.07)
- 80 B1 sedan (80, 82) (1976.08-1978.07)
- 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) (1985.08-1986.08)
- 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) (1990.08-1991.10)
- 80 B4 Avant (8C5) (1994.03-1995.05)
- 80 B4 sedan (8C2) (1993.11-1994.07)
- 90 B2 (813, 814, 853) (1986.03-1987.03)
- 90 B3 (893, 894, 8A2) (1990.04-1991.09)
- A3 (8L1) (2001.10-2003.05)
- A3 (8P1) (2011.01-2012.08)
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 kabriolet (8P7) (2011.02-2013.05)
- A4 B5 (8D2) (2000.07-2000.11)
- A4 B5 Avant (8D5) (2000.07-2001.09)
- A4 B6 (8E2) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 Avant (8E5) (2004.06-2004.12)
- A4 B6 kabriolet (8H7) (2004.09-2005.12)
- A4 B7 (8EC) (2006.10-2008.06)
- A4 B7 Avant (8ED) (2006.10-2008.06)
- A6 C4 (4A2) (1996.04-1997.10)
- A6 C4 Avant (4A5) (1996.04-1997.12)
- A6 C5 (4B2) (2001.06-2005.01)
- A6 C5 Avant (4B5) (2004.04-2005.01)
- A6 C6 (4F2) (2009.05-2011.03)
- A6 C6 Avant (4F5) (2009.04-2011.08)
- CABRIOLET B3 (8G7) (1997.01-2000.08)
- COUPE B2 (81, 855, 856) (1987.01-1987.12)
- COUPE B3 (89, 8B3) (1992.10-1996.12)
- TT (8N3) (2005.03-2006.06)
- TT Roadster (8N9) (2003.07-2006.06)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IJS Group
IJS Group to firma z wieloletnią historią. Początki przedsiębiorstwa sięgają 1945 roku. Od początku istnienia firmy części IJS Group wytwarzane są w Hiszpanii. Tam też znajduje się główna siedziba przedsiębiorstwa z krajowym kapitałem. Auto części IJS Group to rozmaite elementy należące do kilku grup produktowych. Niemniej jednak producent wyraźnie specjalizuje się w produkcji kół pasowych alternatora i wału korbowego. Koła pasowe IJS Group to części najwyższej ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Koła zębate stanowią czynne elementy przekładni zębatej. W skład pojedynczego koła zębatego wchodzi wieniec zębaty, piasta koła zębatego oraz łącznik, który łączy wieniec oraz piastę. W kołach zębatych o małych rozmiarach, a co za tym idzie również o niewielkiej liczbie zębów nie stosuje się łączników – mechanizm ten nie ...