Wybierz model samochodu marki Audi
- A3 Sportback (8PA) (2011.01-2013.03)
- A3 Sportback (8VA, 8VF) (2018.11-2020.10)
- Q3 (8UB, 8UG) (2016.07-2018.10)
- TT (8J3) (2011.05-2014.06)
- TT Roadster (8J9) (2012.03-2014.06)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne INA
INA to niemiecka marka znana głównie z produkcji najwyższej jakości łożysk z przeznaczeniem na rynek motoryzacyjny. INA stanowi część Schaeffler Gruppe, w której część wchodzą dodatkowo FAG oraz LuK. Łącznie o sile grupy stanowi 63 zakłady produkcyjne, wśród których znajduje się fabryka w Schweinfurcie - jedna z największych kuźni pierścieni łożyskowych na całym świecie. Fabryka ta jest w stanie przetworzyć około 80 000 ton stali w skali ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Koła zębate stanowią czynne elementy przekładni zębatej. W skład pojedynczego koła zębatego wchodzi wieniec zębaty, piasta koła zębatego oraz łącznik, który łączy wieniec oraz piastę. W kołach zębatych o małych rozmiarach, a co za tym idzie również o niewielkiej liczbie zębów nie stosuje się łączników – mechanizm ten nie ...