Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO - Peugeot 406 coupe (8C) 3.0 V6 24V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Włącznik ciśnieniowy oleju VEMO V42-73-0008

15,00 zł z VAT
Wymiar gwintuM16 x 1,5 Cisnienie załączania [bar]0,5 Rozmiar klucza21 Ciężar [kg]0,0469 Szerokość opakowania [cm]5,8 Wysokość opakowania [cm]3,3 Głębokość opakowania [cm]3 Jednostka: szt. Kod: V42-73-0008 Producent części: VEMO

Włącznik ciśnieniowy oleju VEMO V42-73-0004

28,00 zł z VAT
Wymiar gwintuM16 x 1,5 Cisnienie załączania [bar]0,5 Ciężar [kg]0,04741 Szerokość opakowania [cm]5,8 Wysokość opakowania [cm]3,3 Głębokość opakowania [cm]3 Jednostka: szt. Kod: V42-73-0004 Producent części: VEMO

Czujnik ciśnienia oleju VEMO V46-72-0206

474,00 zł z VAT
Ilość biegunów3 Ciężar [kg]0,078 Szerokość opakowania [cm]5,7 Wysokość opakowania [cm]12,85 Głębokość opakowania [cm]12,85 Jednostka: szt. Kod: V46-72-0206 Producent części: VEMO

Auto części zamienne Vemo

VEMO to marka niemieckiej firmy VIEROL AG zajmującej się produkcją podzespołów na potrzeby rynku części zamiennych. Firma VIEROL AG obecna jest na rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Natomiast znacznie młodsza marka VEMO została zarejestrowana nie tak dawno, bo w 1998 roku. Na potrzeby marki VEMO zadecydowano wybudować specjalistyczny warsztat w Oldensburgu, którego powierzchnia wynosi 2 400 metrów kwadratowych. 

Oferta części VEMO ...

Szukaj cześci VEMO

Peugeot 406 Coupe - dowiedz się więcej

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1997-2004 w zakładzie firmy Pininfarina. Osobowe CoupĂ© 406 zostało po raz pierwszy zaprezentowane na runku motoryzacyjnym na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1997 roku. To godny  następca Peugeota 405 coupĂ©. Z zewnątrz prezentuje się bardzo schludnie, oryginalnie i stylowo. Wszystko to zasługa włoskiego mistrza stylu, Pininfariny, słynącego z projektowania najbardziej stylowych aut na ...
Szukaj części do Peugeot 406 Coupe (8C)
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod ...

Sprawdź Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju