Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Sedan (E90) (2004.02 - 2012.02)
- 316 d 116KM
- 316 i 115KM
- 318 d 122KM
- 316 i 122KM
- 318 i 129KM
- 318 i 136KM
- 318 d 136KM
- 318 d 143KM
- 318 i 143KM
- 320 i 150KM
- 320 d 150KM
- 320 i 156KM
- 320 i 163KM
- 320 d 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 si 173KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 323 i 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 325 d 197KM
- 325 d 204KM
- 330 d 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 328 i 234KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 d 245KM
- 330 xi 258KM
- 330 i 258KM
- 330 i 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i 306KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 xi 326KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 i 326KM
- M3 420KM
- M3 CRT 450KM
Części samochodowe do BMW 3 E90
BMW serii 3 to samochód osobowy zaliczany do klasy średniej (segment D), który stał się najpopularniejszym w historii niemieckiej marki autem i jednocześnie najlepiej sprzedającym się samochodem wśród luksusowych marek w Europie. Piąta generacja BMW 3, oznaczona symbolem E90, była produkowana w latach 2005-2011. Był to największy gabarytowo samochód w całej gamie serii 3. Za projekt stylistyczny modelu E90 odpowiedzialni byli: Joji Nagashima, Marc Michael Markefka, ...
Szukaj części do Bmw 3 (E90)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki układu smarowania silnika
Układ smarowania olejem do optymalnej pracy potrzebuje odpowiednich warunków. Nie wystarczy jednak dostarczenie mu właściwej ilości środka smarnego. Niezwykle ważna jest też szczelność, którą zapewniają uszczelki układu smarowania olejem. Chronią one przed wyciekami i przedostawaniem się zanieczyszczeń do systemu. Jak jednak rozpoznać, że uszczelki układu smarowania silnika wymagają wymiany?
Uszczelniacze układów oleju – funkcje i ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?