Wybierz typ samochodu marki Audi Q5 (8RB) (2008.11 - 2017.12)
- 2.0 TDI quattro 136KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI quattro 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TFSI quattro 180KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.0 TFSI Hybrid quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI quattro 230KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 Hybrid quattro 245KM
- 3.0 TDI quattro 250KM
- 3.0 TDI quattro 258KM
- 3.2 FSI quattro 270KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- SQ5 TDI quattro 313KM
- SQ5 TDI quattro 326KM
- SQ5 TDI quattro 340KM
- SQ5 TFSI quattro 354KM
Części samochodowe do Audi Q5 I pierwszej generacji
Audi Q5 o oznaczeniu 8RB to pierwsza generacja SUV-a produkowanego od 2008 roku. Model należy do segmentu D, jest to więc auto klasy średniej. Wiele części Audi Q5 I współdzieli z innym samochodem niemieckiego koncernu, a mianowicie Audi A4 B8. Obydwa pojazdy zostały wyprodukowane na bazie tej samej płyty podłogowej. Audi Q5 I łączy wygodę i funkcjonalność SUV-a ze sportowym charakterem. W 2012 roku miał miejsce face lifting pojazdu. Zmieniły się wtedy takie części Audi Q5 ...
Szukaj części do Audi Q5 (8RB)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego
Samochodowy układ wydechowy jest odpowiedzialny za skład spalin oraz skuteczne oczyszczanie jednostki napędowej z niechcianych substancji generowanych podczas procesu spalania. W skład układu wchodzi m.in. jest kolektor wydechowy, będący systemem przewodów wyprowadzających gazy z cylindrów silnika do dalszej części układu wydechowego. Jego istotnym elementem jest uszczelka pod kolektor wydechowy, której uszkodzenie znacząco wpływa na pracę całego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?