Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA E (W210) (1995.06 - 2003.08)
- E 220 D 75KM
- E 200 D 88KM
- E 220 D 95KM
- E 200 CDI 102KM
- E 250 D 113KM
- E 200 CDI 116KM
- E 220 CDI 125KM
- E 290 Turbo-D 129KM
- E 300 D 136KM
- E 200 136KM
- E 220 CDI 136KM
- E 220 CDI 143KM
- E 230 150KM
- E 250 Turbo-D 150KM
- E 200 Kompressor 163KM
- E 270 CDI 163KM
- E 270 CDI 170KM
- E 240 170KM
- E 240 170KM
- E 300 Turbo-D 177KM
- E 200 Kompressor 186KM
- E 280 193KM
- E 320 CDI 197KM
- E 280 4-matic 204KM
- E 280 204KM
- E 320 220KM
- E 320 224KM
- E 320 4-matic 224KM
- E 420 279KM
- E 430 279KM
- E 430 4-matic 279KM
- E 50 AMG 347KM
- E 55 AMG 354KM
- E 55 AMG 354KM
- 5.4 354KM
Części samochodowe do Mercedesa W210
Mercedes klasy E (W210) został zaprezentowany w Detroit w 1995 roku. Jest to następca modelu W124. Pojazd dostępny był w wersji sedan oraz kombi, a produkcja odbywała się w Niemczech i Egipcie.
Niemiecki producent postawił na nowoczesność zarówno biorąc pod uwagę design, jak i mechanikę. W W210 pojawił się szereg innowacyjnych rozwiązań. Standardowo w tym modelu serii E znajdowało się dodatkowe, trzecie światło stop, immobiliser, elektryczne szyby i zamek ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA E (W210)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki pokrywy wałków rozrządu
Elementy paska rozrządu, jak i cały rozrząd samochodowy, wymagają odpowiedniej ochrony. Producenci motoryzacyjni instalują specjalne osłony paska rozrządu, które zabezpieczają napęd paska synchronicznego przed szkodliwym oddziaływaniem substancji chemicznymi oraz niepożądanych przedmiotów, które mogłyby dostać się do układu. Dodatkowym wsparcie takiej osłony jest uszczelka pokrywy rozrządu, która zapewnia odpowiednią szczelność ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?