Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) (od 2006.06)
- 309 CDI 88KM
- 310 CDI 95KM
- 311 CDI 4x4 109KM
- 311 CDI 109KM
- 311 CDI 114KM
- 313 CDI 129KM
- 313 CDI 4x4 129KM
- 314 CDI 4x4 143KM
- 314 CDI 143KM
- 315 CDI 150KM
- 315 CDI 4x4 150KM
- 316 NGT 156KM
- 316 156KM
- 316 LGT 156KM
- 316 CDI 163KM
- 316 CDI 4x4 163KM
- 318 CDI 4x4 184KM
- 318 CDI 184KM
- 319 CDI / BlueTEC 190KM
- 319 CDI / BlueTEC 4x4 190KM
- 324 258KM
Czytaj więcej o Mercedes Sprinter 906
Mercedes Sprinter 906 to druga generacja samochodu dostawczego niemieckiego koncernu zaprezentowana w 2006 roku na targach RAI Amsterdam. Bliźniaczym odpowiednikiem nowego Sprintera jest VW Crafter.
W porównaniu do porzedniej generacji, nowy Sprinter jest dłuższy, wyższy oraz szerszy, a jego pojemność ładunkowa to 7,5 m³. Oprócz trzech wersji nadwoziowych znanych z poprzednika, pojawiła się również czwarta z wydłużonym tylnym zwisem, dzięki czemu zyskano kolejne metry ...
Szukaj części do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Najlepsze turbosprężarki
Liczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?
- Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?
- Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?
- Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja
- Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?
- Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?
- Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?