Wybierz typ samochodu marki Volvo S60 II (134) (2010.04 - 2019.12)
- DRIVe / D2 114KM
- 2.0 D2 120KM
- 1.5 T2 122KM
- D3 136KM
- 2.0 D3 150KM
- T3 150KM
- 1.5 T3 152KM
- 2.0 T3 152KM
- D4 163KM
- D3 163KM
- 2.0 T 180KM
- T4F 180KM
- T4 180KM
- D4 181KM
- 2.0 T4 190KM
- 2.4 D4 AWD 190KM
- 2.0 D4 190KM
- D4 Drive-E Polestar 200KM
- 2.0 T 203KM
- D5 AWD 205KM
- D5 205KM
- D5 AWD 215KM
- D5 215KM
- D4 Polestar AWD 220KM
- 2.0 D5 224KM
- D5 AWD 230KM
- D5 230KM
- D5 Drive-E Polestar 232KM
- T5 240KM
- T5 AWD 245KM
- 2.0 T5 DRIVe 245KM
- T5 245KM
- 2.5 T 249KM
- 2.5 T5 253KM
- T5 Drive-E Polestar AWD 253KM
- T5 AWD 254KM
- T6 AWD 304KM
- T6 AWD 306KM
- T6 306KM
- T5 306KM
- T6 AWD 329KM
- 3.0 T AWD 351KM
- 2.0 Polestar AWD 367KM
Części samochodowe do Volvo S60 II drugiej generacji
Volvo S60 II to druga generacja samochodu osobowego segmentu D, która produkowana była w latach 2010-2018. Jest to 4-drzwiowy sedan, który przykuwa uwagę swoim dynamicznym kształtem. Pojazd jest także dostępny w wersji nadwoziowej kombi, która oznaczona jest symbolem V60. Ze względu na to, że samochód został zbudowany na tej samej płycie podłogowej co Ford Mondeo, niektóre części Volvo S60 II również pochodzą z tego modelu. Auto posiada wiele rozwiązań, których zadaniem ...
Szukaj części do Volvo S60 II (134)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy
Gdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
- Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?
- Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?