Wybierz typ samochodu marki Audi A3 (8P1) (2003.05 - 2013.12)
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 102KM
- 1.6 E-Power 102KM
- 1.9 TDI 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TFSI 125KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI quattro 136KM
- 2.0 TDI 16V quattro 140KM
- 2.0 TDI quattro 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 FSI 150KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TFSI quattro 200KM
- 2.0 TFSI 200KM
- 3.2 V6 quattro 250KM
- S3 quattro 256KM
- S3 quattro 265KM
Części samochodowe do Audi A3 8P1
Audi A3 to samochód osobowy zaliczany do niższej klasy średniej, a więc segmentu C grupy premium. Druga generacja A3 pojawiła się na rynku w 2003 roku z oznaczeniem 8P i była produkowana do 2013 roku. Samochód zbudowano na zupełnie nowej płycie podłogowej PQ35, pochodzącej od koncernu Volkswagena. Projektem stylistycznym nowej odsłony Audi A3 zajął się Gary Telaak. W pierwszych latach produkcji samochód był dostępny wyłącznie w wersji 3-drzwiowej. W 2004 roku wprowadzono do ...
Szukaj części do Audi A3 (8P1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów
Setki automatycznych skrzyń biegów ulegają każdego roku uszkodzeniu. W dziewięciu przypadkach na dziesięć główną przyczyną awarii jest przegrzanie. Podczas normalnej eksploatacji w typowych warunkach przekładni nie grozi przegrzanie, jednak już w przypadku np. ciągnięcia przez samochód przyczepy, kempingu, łodzi czy lawety, drastycznie zwiększa się ryzyko podwyższenia temperatury oleju w skrzyni biegów. Aby temu zapobiec, konieczne jest stosowanie chłodnicy ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić
- DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
- Automat nie taki straszny!
- Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
- Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni