Wałek pośredni / wałek wyrównawczy Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) (od 2012.09) 2.2 TDCi Skrzynia 100KM, 74kW (2012.09 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.2 TDCi
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ)
Produkcja od:
2012.04
Moc silnika [kW]:
74
Moc silnika [KM]:
100
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2198
Pojemność litry:
2.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
DRFG,DRFF,DRF4
2012.04