Wałek pośredni / wałek wyrównawczy Dacia SOLENZA (B41_) (od 2003.02) 1.4 (B41A, B41B, B41C) liftback 75KM, 55kW (2003.02 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Dacia SOLENZA (B41_) 1.4 (B41A, B41B, B41C)
Marka:
Dacia
Model(typ):
SOLENZA (B41_)
Produkcja od:
2003.02
Moc silnika [kW]:
55
Moc silnika [KM]:
75
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1390
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
E7J 262
2003.02