Uszczelniacze wału Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.04 - 2019.06) 1.6 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW (2010.12 - 2019.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 35
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi
Marka:
Ford
Model(typ):
C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Produkcja od:
2010.12
Moc silnika [kW]:
85
Moc silnika [KM]:
115
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1560
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
T1DA,T1DB
2010.12