Uszczelka pompy oleju Volvo V70 I (875, 876) (1995.12 - 2000.12) 2.0 Turbo Kombi 226KM, 166kW (1996.11 - 2000.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo
Marka:
Volvo
Model(typ):
V70 I (875, 876)
Produkcja od:
1996.11
Produkcja do:
2000.12
Moc silnika [kW]:
166
Moc silnika [KM]:
226
Pojemność oficjalna [ccm]:
1984
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1984
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
B 5204 T3
1996.11
2000.12