Sterowanie i hydraulika Chevrolet CAMARO (1992.12 - 2002.12) 5.7 V8 coupe 279KM, 205kW (1992.12 - 1998.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Chevrolet CAMARO 5.7 V8
Marka:
Chevrolet
Model(typ):
CAMARO
Produkcja od:
1992.12
Produkcja do:
1998.07
Moc silnika [kW]:
205
Moc silnika [KM]:
279
Pojemność oficjalna [ccm]:
5733
Pojemność rzeczywista [ccm]:
5733
Pojemność litry:
5.7
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
LT1(350CUV8)
1992.12
1998.07