Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania Bmw Z4 Roadster (E89) (2009.02 - 2016.08) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW (2009.02 - 2011.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 15
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Dane techniczne Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i
Marka:
Bmw
Model(typ):
Z4 Roadster (E89)
Produkcja od:
2009.05
Moc silnika [kW]:
190
Moc silnika [KM]:
258
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2996
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
N52 B30 BF,N52 B30 A,N52 B30 B
2009.05