Pierścienie tłokowe - zestaw Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) (1987.11 - 1993.03) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 145KM, 107kW (1988.11 - 1992.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 97
Sortuj:
Widok:
z 4
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
GALANT VI Sedan (E3_A)
Produkcja od:
1988.11
Produkcja do:
1992.10
Moc silnika [kW]:
107
Moc silnika [KM]:
145
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
sedan
4G63 (DOHC 16V)
1988.11
1992.10