Panewki korbowodowe Ford MONDEO I Turnier (BNP) (1993.01 - 1996.08) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW (1994.12 - 1996.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 18
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4
Marka:
Ford
Model(typ):
MONDEO I Turnier (BNP)
Produkcja od:
1994.12
Produkcja do:
1996.08
Moc silnika [kW]:
97
Moc silnika [KM]:
132
Pojemność oficjalna [ccm]:
1988
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1988
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
NGA
1994.12
1996.08