Łożysko oporowe Peugeot 406 Break (8E/F) (1996.10 - 2004.10) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW (1996.10 - 2004.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Peugeot 406 Break (8E/F) 1.9 TD
Marka:
Peugeot
Model(typ):
406 Break (8E/F)
Produkcja od:
1996.10
Produkcja do:
2004.10
Moc silnika [kW]:
66
Moc silnika [KM]:
90
Pojemność oficjalna [ccm]:
1905
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1905
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
DHX (XUD9TE)
1996.10
2004.10