Głowica silnika Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) (2003.04 - 2015.08) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW (2011.05 - 2015.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 22
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI
Marka:
Vw
Model(typ):
MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN)
Produkcja od:
2011.05
Produkcja do:
2015.08
Moc silnika [kW]:
84
Moc silnika [KM]:
114
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
CAAD
2011.05
2015.08