Filtr cząstek stałych DPF/FAP Peugeot 406 Break (8E/F) (1996.10 - 2004.10) 2.0 HDi 110 Kombi 107KM, 79kW (2001.08 - 2004.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 33
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana
Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?
W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?
Dane techniczne Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110
Marka:
Peugeot
Model(typ):
406 Break (8E/F)
Produkcja od:
2001.08
Produkcja do:
2004.10
Moc silnika [kW]:
79
Moc silnika [KM]:
107
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
RHS (DW10ATED),RHZ (DW10ATED)
2001.08
2004.10