AGR-zawór/rura ssąca Volvo V70 I (875, 876) (1995.12 - 2000.12) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW (1995.12 - 2000.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 10
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Volvo V70 I (875, 876) 2.5 TDI
Marka:
Volvo
Model(typ):
V70 I (875, 876)
Produkcja od:
1995.12
Produkcja do:
2000.12
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność oficjalna [ccm]:
2461
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2461
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
D 5252 T
1995.12
2000.12