Dodatkowe informacje o Rolka napinacza paska rozrządu 531052530 INA
Parametry | |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 61,5 |
Szerokość [mm]: | 22 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 030 109 243 L |
AUDI | 030 109 243 M |
AUDI | 030 109 243 N |
AUDI | 030 109 243 P |
AUDI | 030 109 243 R |
AUDI | 030109243L |
AUDI | 030109243M |
AUDI | 030109243N |
AUDI | 030109243P |
AUDI | 030109243R |
BOSCH | 1 987 949 362 |
BOSCH | 1987949362 |
CONTI | V55719 |
DAYCO | ATB2248 |
FEBI | 19730 |
FEBI | 30220 |
GATES | T43061 |
GK | 641659 |
GMB | GTB1190 |
HUTCHINSON | HTG 281 |
HUTCHINSON | HTG281 |
INA | F-550812 |
INA | F-555448.06 |
INA | F-570471 |
INA | F550812 |
INA | F55544806 |
INA | F570471 |
IPD | 14-0654 |
IPD | 140654 |
KLOTZ | S654 |
KLOTZ | S654-U |
KLOTZ | S654U |
MS MOTORS | 321 3746 |
QUINTON HA | QTT1038 |
RUV | 55719 |
SCHAEFFLER | 531 0525 30 |
SCHAEFFLER | 531052530 |
SEAT | 030 109 243 L |
SEAT | 030 109 243 M |
SEAT | 030 109 243 N |
SEAT | 030 109 243 P |
SEAT | 030 109 243 R |
SEAT | 030109243L |
SEAT | 030109243M |
SEAT | 030109243N |
SEAT | 030109243P |
SEAT | 030109243R |
SKF | VKM 11107 |
SKF | VKM11107 |
SKODA | 030 109 243 L |
SKODA | 030 109 243 M |
SKODA | 030 109 243 N |
SKODA | 030 109 243 P |
SKODA | 030 109 243 R |
SKODA | 030109243L |
SKODA | 030109243M |
SKODA | 030109243N |
SKODA | 030109243P |
SKODA | 030109243R |
SNR | GT357.49 |
SNR | GT35749 |
SWAG | 30919730 |
TRIPLEFIVE | 321 3746 |
TRIPLEFIVE | 3213746 |
TRIPLEFIVE | 979548 |
TRIPLEFIVE | Y3606 |
VW | 030 109 243 L |
VW | 030 109 243 M |
VW | 030 109 243 N |
VW | 030 109 243 P |
VW | 030 109 243 R |
VW | 030109243L |
VW | 030109243M |
VW | 030109243N |
VW | 030109243P |
VW | 030109243R |
Dowiedz się więcej:
-5% na rozrząd w iParts.pl
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Rolka napinacza paska rozrządu 531052530 INA
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Rolka napinacza paska rozrządu 531 0525 30
Rolka napinacza
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
- Koło pasowe, lub koło z obrzeżami i rowkiem na obwodzie - pasek rozrządu, lub pasek serpentynowy zazwyczaj przesuwa się w tym obszarze.
- Łożysko, które umożliwia swobodne obracanie się pierścienia zewnętrznego, podczas gdy pierścień wewnętrzny pozostaje nieruchomy. Łożysko tego typu jest zwykle wykonane z łożysk kulkowych w oprawie smarowanej smarem.
- Środkowy otwór - służy do mocowania koła pasowego do powierzchni silnika. Niektóre konstrukcje rolek napinacza mają nasmarowaną tuleję w środkowym otworze. Większość rolek napinacza ma otwór środkowy z łożyskiem promieniowym.
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
INA
Firma motoryzacyjna INA jest oddziałem międzynarodowej korporacji Schaeffler Group założonej przez braci Schaeffler. Marka rozpoczęła swoją działalność od zaprojektowania łożysk samochodowych. Pod szyldem marki INA produkuje się obecnie części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Własne badania firmy INA dały współczesnym samochodom możliwość znacznego zmniejszenia zużycia paliwa i przedostawania się szkodliwych substancji procesu spalania do atmosfery. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że INA zajmuje obecnie czołowe pozycje w poszczególnych segmentach przemysłu motoryzacyjnego.
Auto części INA to standard najwyższej jakości. Firma posiada około 6000 patentów i co roku produkuje ponad 1000 nowych numerów referencyjnych. Części samochodowe tej marki to wysoka jakość, niezawodność i trwałość nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach eksploatacyjnych.
Katalog części INA obejmuje m.in. czujniki elektryczne, paski rozrządu i kompletne zestawy paska rozrządu, paski klinowe i jego elementy, podzespoły osprzętu i wiele innych.
Każda z części do samochodów INA to sprawdzony i solidny produkt. Z marki korzysta wielu producentów samochodów przy montażu fabrycznym. Ponadto części samochodowe marki znajdziemy na rynku wtórnym. Oferta jest dedykowana przede wszystkim do samochodów osobowych klasy ekonomicznej i klasy Premium.