Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu NJ267 PAYEN
Parametry | |
Wysokość [mm]: | 9,00 |
Materiał: | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42,00 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 55,00 |
Rodzaj gwintu: | Gwint prawoskrętny |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: | 827SS RD |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AJUSA | 15018800 |
BGA | OS5381 |
CORTECO | 19029087B |
ISUZU | 5096250220 |
ISUZU | 94029787 |
NISSAN | 13510R2000 |
Dowiedz się więcej:
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu NJ267 PAYEN
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu NJ267
Wałek rozrządu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
PAYEN
Payen to firma z bogatą historią, która pojawiła się na rynku już w 1908 roku. Przedsiębiorstwo jest jednym ze światowych liderów w produkcji uszczelnień samochodowych. Firma posiada w ofercie wszystkie istotne uszczelki wykorzystywane w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych, a także w maszynach przemysłowych i pojazdach rolniczych. Części samochodowe Payen to m.in. uszczelki silnikowe dostosowane do najnowocześniejszych jednostek napędowych. Auto części Payen to także elementy gumowo-metalowe niezbędne do uszczelnienia układów skrzyni biegów, zawieszenia czy układu wydechowego. Producent posiada w swojej ofercie również śruby głowicy cylindra, a także rozmaite, kompletne zestawy naprawcze.
Payen jest dzisiaj marką należącą do międzynarodowej korporacji Federal-Mogul. Dzięki temu uszczelki Payen docierają do najdalszych zakątków świata. Producenci samochodowi chętnie korzystają z auto części Payen podczas pierwszego montażu, doceniając efektywność i trwałość uszczelek i innych produktów tej marki. Jednak oferta producenta to także części zamienne Payen. Części samochodowe Payen są stale udoskonalane w nowoczesnych laboratoriach badawczych, w które inwestuje Federal-Mogul.