Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 40108 (Od strony czołowej)

Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN  40108 (Od strony czołowej)
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 40108 (Od strony czołowej)
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 40108

Jednostka: szt.

Grubość [mm]: 10,0

Średnica wewnętrzna [mm]: 32,0

Średnica zewnętrzna [mm]: 47,0

Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)

Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej

Ciężar [kg]: 0,02

Dla numeru OE: 03L 103 085 C

EAN: 4027816401087

Stan: Fabrycznie nowy

66,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108 FEBI BILSTEIN

Parametry
Grubość [mm]:  10,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  32,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  47,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Ciężar [kg]:  0,02
Dla numeru OE:  03L 103 085 C
Część znajduje się w kategorii: Wałek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.Z. Meist AZMT-40-050-1161
ACEMARK 272711
AJUSA 15097400
AUDI 03L 103 085
AUDI 03L 103 085 C
AUDI 3L 103 085
AUDI 3L 103 085 C
BAPMIC BF0422970001
BAPMIC BK0425260018
BAPMIC BK0425260037
BGA OS7323
CORTECO 20036702B
Dr.Motor A DRM01294
ELRING 897.690
ELWISROYAL 8456071
FAI OS1663
GLASER P77774-01
GOETM 50-319560-00
IMEX IMX VW03L103085C
MEC-DIESEL 520890
OSSCA 31992
PAYEN NA5361
REINZ 81-40538-00
SEAT 03L 103 085
SEAT 03L 103 085 C
SEAT 3L 103 085
SEAT 3L 103 085 C
SKODA 03L 103 085
SKODA 03L 103 085 C
SKODA 3L 103 085
SKODA 3L 103 085 C
STELLOX 34-00163-SX
SWAG 30 94 0108
TOPRAN 113 628
VAICO V10-3874
VW 03L 103 085
VW 03L 103 085 C
VW 3L 103 085
VW 3L 103 085 C
WILMINK WG1103968
WILMINK WG1148983
WILMINK WG1226676
WILMINK WG1460794
WILMINK WG1705759
WILMINK WG1752036
WILMINK WG1766478
ZPY 03L103085
ZPY 03L103085C
vika 11031012001
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Zamienniki

Zamienniki FEBI BILSTEIN 40108

Dostępność: dostępny
26,00 zł
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108 FEBI BILSTEIN

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2016-11-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
polecam ten pierścień do wałka rozrządu bo w moim aucie sprawdza się całkiem dobrze i niemam potrzeby wymiany go na inny więc części w iparts są jak najbardziej sprawdzone :)
opinie puchar
2013-03-19
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
4/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Ogromny PLUS za profesjonalne podejście do zamówienia :) Dziękuję :)
opinie puchar
2013-02-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
No,no. Panowie. Pozytywnie zaskoczyliście mnie terminem dostawy. Polecam każdemu kto chce szybko i tanio zrobić zakupy solidnych części.

Co sądzisz o produkcie: Pierścień uszczelniający wałka rozrządu?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108

Wałek rozrządu

Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych  pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.

Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.

Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.

Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Obsługa klienta