Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108 FEBI BILSTEIN
Parametry | |
Grubość [mm]: | 10,0 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 32,0 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 47,0 |
Materiał: | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Lokalizacja w aucie: | Od strony czołowej |
Ciężar [kg]: | 0,02 |
Dla numeru OE: | 03L 103 085 C |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
A.Z. Meist | AZMT-40-050-1161 |
ACEMARK | 272711 |
AJUSA | 15097400 |
AUDI | 03L 103 085 |
AUDI | 03L 103 085 C |
AUDI | 3L 103 085 |
AUDI | 3L 103 085 C |
BAPMIC | BF0422970001 |
BAPMIC | BK0425260018 |
BAPMIC | BK0425260037 |
BGA | OS7323 |
CORTECO | 20036702B |
Dr.Motor A | DRM01294 |
ELRING | 897.690 |
ELWISROYAL | 8456071 |
FAI | OS1663 |
GLASER | P77774-01 |
GOETM | 50-319560-00 |
IMEX | IMX VW03L103085C |
MEC-DIESEL | 520890 |
OSSCA | 31992 |
PAYEN | NA5361 |
REINZ | 81-40538-00 |
SEAT | 03L 103 085 |
SEAT | 03L 103 085 C |
SEAT | 3L 103 085 |
SEAT | 3L 103 085 C |
SKODA | 03L 103 085 |
SKODA | 03L 103 085 C |
SKODA | 3L 103 085 |
SKODA | 3L 103 085 C |
STELLOX | 34-00163-SX |
SWAG | 30 94 0108 |
TOPRAN | 113 628 |
VAICO | V10-3874 |
VW | 03L 103 085 |
VW | 03L 103 085 C |
VW | 3L 103 085 |
VW | 3L 103 085 C |
WILMINK | WG1103968 |
WILMINK | WG1148983 |
WILMINK | WG1226676 |
WILMINK | WG1460794 |
WILMINK | WG1705759 |
WILMINK | WG1752036 |
WILMINK | WG1766478 |
ZPY | 03L103085 |
ZPY | 03L103085C |
vika | 11031012001 |
Zamienniki FEBI BILSTEIN 40108
Dowiedz się więcej:
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108 FEBI BILSTEIN
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 40108
Wałek rozrządu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
FEBI BILSTEIN
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.