Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS - Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.6 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LAK0040

Długość [mm]800 Ilość żeber6 Liczba rolek kierunkowych1 Kod: LAK0040 Producent części: LUCAS

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LAK0096

Ilość żeber6 Długość 1 [mm]975 Kod: LAK0096 Producent części: LUCAS

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LAK0028

Ilość żeber6 Długość 1 [mm]975 Kod: LAK0028 Producent części: LUCAS

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LAK0039

Długość [mm]800 Ilość żeber6 Liczba rolek kierunkowych2 Kod: LAK0039 Producent części: LUCAS

Zestaw paska klinowego wielorowkowego LUCAS LAK0031

Długość [mm]975 Ilość żeber6 Liczba rolek kierunkowych1 Kod: LAK0031 Producent części: LUCAS

Auto części zamienne LUCAS

Lucas to brytyjska firma motoryzacyjna należąca do grupy TRW Automotive. Przedsiębiorstwo jest jednym z najstarszych producentów części samochodowych na świecie. Należy również do największych potentatów w branży, oferując tysiące części samochodowych na czterech kontynentach.

Oferta marki Lucas to w głównej mierze elementy układów elektrycznych oraz napędowych. W asortymencie obecne są wszelkiego rodzaju lampy i żarówki ...

Szukaj cześci LUCAS

Części samochodowe do Forda Focus C MAX (DM2) drugiej generacji

Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, zderzaka, ...
Szukaj części do Ford FOCUS C-MAX (DM2)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego