Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA - Honda CIVIC VIII sedan (FD, FA) 1.8 (FD1, FD7)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA 529 0153 10

361,00 zł z VAT
Długość 1 [mm]2061 Ilość żeber7 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Postępować zgodnie z instrukcją montazu Jednostka: szt. Kod: 529015310 Producent części: INA

Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA 529 0152 10

531,00 zł z VAT
Długość 1 [mm]2061 Ilość żeber7 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Postępować zgodnie z instrukcją montazu Jednostka: szt. Kod: 529015210 Producent części: INA

Auto części zamienne INA

INA to niemiecka marka znana głównie z produkcji najwyższej jakości łożysk z przeznaczeniem na rynek motoryzacyjny. INA stanowi część Schaeffler Gruppe, w której część wchodzą dodatkowo FAG oraz LuK. Łącznie o sile grupy stanowi 63 zakłady produkcyjne, wśród których znajduje się fabryka w Schweinfurcie - jedna z największych kuźni pierścieni łożyskowych na całym świecie. Fabryka ta jest w stanie przetworzyć około 80 000 ton stali w skali ...

Szukaj cześci INA

Zamienne części samochodowe do Hondy Civic VIII

Honda Civic, produkowana od 1972 roku, to prawdopodobnie największy sukces komercyjny japońskiego koncernu. Łącznie wyprodukowano ponad 24 mln egzemplarzy tej serii, co stanowi jeden z najlepszych wyników sprzedażowych w historii światowej motoryzacji. Honda Civic jest zaliczana do niższej klasy średniej (segment C), a jej ósma generacja zadebiutowała w 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Za projekt stylistyczny auta odpowiedzialni byli Motoaki Minowa oraz ...
Szukaj części do Honda CIVIC VIII Sedan (FD, FA)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego