Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Dacia LOGAN MCV (KS_) 1.6 MPI 85

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 4PK916 ELAST T1

85,00 zł z VAT
Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]7 Ciężar [kg]0,11 Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ narzędziami montażowymi Jednostka: komplet Kod: 4PK916ELASTT1 Producent części: CONTITECH

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 5PK1110K1

128,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]0,663 Jednostka: szt. Kod: 5PK1110K1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Dacia Logan Kombi MCV (KS_)

Dacia kojarzona jest z budżetowymi samochodami, które stanowią ciekawą alternatywę dla zakupu aut używanych w wyższych cenach. Model Logan w wersji MCV, czyli w nadwoziu kombi jest samochodem, dzięki któremu ta rumuńska marka mogła ponownie zagościć na naszych drogach. Logan miał być z zamysłu niewielkich rozmiarów samochodem rodzinnym dostępnym dla osób o ograniczonym budżecie i ceniących sobie jednocześnie możliwość zakupu samochodu nowego. Logan oprócz wersji MCV, ...
Szukaj części do Dacia LOGAN MCV (KS_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego