Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX - Dacia SANDERO 1.5 dCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 703010

Długość [mm]1203 Ilość żeber6 Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Postępować zgodnie z instrukcją montazu Kod: 703010 Producent części: AUTEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702850

Długość [mm]1203 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702850 Producent części: AUTEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego AUTEX 702962

Długość [mm]1130 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Kod: 702962 Producent części: AUTEX

Auto części zamienne Autex

AUTEX to jedna z największych firm zajmujących się produkcją oraz dystrybucją części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Marka powstała w 2006 roku, a jej zakłady produkcyjne znajdują się w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Firma dzięki przywiązaniu do jakości, dbaniu o potrzeby klienta oraz zastosowaniu podczas produkcji najnowocześniejszych technologii szybko się rozwinęła i stale poszerza swoją ofertę o nowe produkty, odpowiednie nawet do nowoczesnych ...

Szukaj cześci AUTEX

Części samochodowe do Dacia Sandero pierwszej generacji

Dacia Sandero pierwszej generacji produkowana była w latach 2008 do 2012. Model ten jest niewielkim hatchbackiem należącym do segmentu B i produkowanym przez popularną, rumuńską markę, która dzięki ścisłej współpracy z Renault może oferować swoje samochody w bardzo konkurencyjnych cenach. Samochód konstrukcyjnie bardzo mocno opiera się o pierwszy model Dacii, czyli Logan. Sandero oferowane jest tylko w jednej wersji nadwoziowej, jako 5-cio drzwiowy hatchback. Klasyfikując ...
Szukaj części do Dacia SANDERO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego