Wybierz typ samochodu marki GOLF IV Variant (1J5)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne LUCAS
Lucas to brytyjska firma motoryzacyjna należąca do grupy TRW Automotive. Przedsiębiorstwo jest jednym z najstarszych producentów części samochodowych na świecie. Należy również do największych potentatów w branży, oferując tysiące części samochodowych na czterech kontynentach.
Oferta marki Lucas to w głównej mierze elementy układów elektrycznych oraz napędowych. W asortymencie obecne są wszelkiego rodzaju lampy i żarówki ...
Części samochodowe do VW Golfa IV Kombi czwartej generacji
Volkswagen Golf to niezmiennie jeden z najczęściej spotykanych samochodów na ulicach całej Europy, w tym również Polski. Model powstały w 1974 roku doczekał się już 8 generacji. Natomiast czwarta generacja samochodu powstała w 1997. Wtedy to na rynek weszła wersja podstawowa Golfa – hatchback. W roku 25-lecia istnienia modelu Golf rozpoczęto również montaż części Vw Golf IV Variant, czyli wersji kombi. Jak wszystkie pozostałe wersje kombi modelu Golf, również ta z ...
Szukaj części do Vw GOLF IV Variant (1J5)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...