Wybierz typ samochodu marki 4 Cabrio (F33, F83)
- 420 d 163KM
- 420 d 184KM
- 420 i 184KM
- 420 i 184KM
- 420 d 190KM
- 420 d 200KM
- 425 d 218KM
- 425 d 224KM
- 428 i xDrive 245KM
- 428 i 245KM
- 430 i xDrive 252KM
- 430 i 252KM
- 430 d 258KM
- 430 d 286KM
- 435 i 306KM
- 435 i xDrive 306KM
- 435 d xDrive 313KM
- 440 i xDrive 326KM
- 440 i 326KM
- 435 i 340KM
- 435 i xDrive 340KM
- 440 i xDrive 360KM
- 440 i 360KM
- M4 431KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne LUCAS
Lucas to brytyjska firma motoryzacyjna należąca do grupy TRW Automotive. Przedsiębiorstwo jest jednym z najstarszych producentów części samochodowych na świecie. Należy również do największych potentatów w branży, oferując tysiące części samochodowych na czterech kontynentach.
Oferta marki Lucas to w głównej mierze elementy układów elektrycznych oraz napędowych. W asortymencie obecne są wszelkiego rodzaju lampy i żarówki ...
Zamienne części samochodowe do BMW
Dostarczamy wyłącznie najwyższej jakości zamienne części samochodowe pochodzące od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Wszystkie auto części BMW dostępne w naszej ofercie posiadają niezbędne atesty oraz homologacje, a także spełniają restrykcyjne wymogi projektowe i konstrukcyjne. Proponowane przez nas ...
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...