Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 I (DA) (1989.04-1990.10)
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 2 (DE_, DH_) (2010.01-2015.06)
- 2 (DL, DJ) od 2021.10
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 (BM, BN) od 2016.02
- 3 Nadwozie pełne / liftback (BM) (2015.04-2016.05)
- 3 liftback (BP) od 2020.01
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 3 sedan (BM_, BN_) od 2016.06
- 3 sedan (BP_) od 2021.02
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 II (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 III (BF) (1987.09-1989.10)
- 323 III Hatchback (BF) (1987.10-1991.11)
- 323 III Station Wagon (BW) (1992.09-1995.10)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
- 6 Hatchback (GG) (2005.06-2007.08)
- 6 Hatchback (GH) (2007.08-2013.03)
- 6 Kombi (GH) (2009.01-2010.12)
- 6 Kombi (GJ, GL) od 2015.02
- 6 Station Wagon (GY) (2005.06-2007.08)
- 6 sedan (GG) (2005.12-2007.08)
- 6 sedan (GH) (2010.01-2013.07)
- 6 sedan (GJ, GL) od 2014.07
- 626 II (GC) (1986.10-1990.01)
- 626 II Hatchback (GC) (1986.01-1987.10)
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III coupe (GD) (1988.04-1991.12)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 626 V (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Hatchback (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Station Wagon (GW) (2000.10-2002.10)
- 929 III (HC) (1990.01-1991.06)
- B-SERIE (UN) (1999.11-2002.08)
- BT-50 pick-up (CD, UN) (2006.12-2015.12)
- CX-3 (DK) od 2018.05
- CX-30 (DM) od 2021.06
- CX-5 (KE, GH) (2015.02-2017.02)
- CX-5 (KF) od 2021.02
- CX-7 (ER) (2012.01-2013.03)
- CX-9 (TC) od 2016.06
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- E Autobus (SR1) (1991.03-2003.05)
- E Skrzynia (SR2) (1997.04-1999.08)
- MPV I (LV) (1996.05-1999.09)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-30 (DR) od 2020.05
- MX-5 I (NA) (1995.01-1998.04)
- MX-5 II (NB) (2002.08-2005.10)
- MX-5 III (NC) (2005.07-2014.12)
- MX-5 IV (ND) od 2018.05
- MX-5 RF Targa (ND) od 2017.08
- MX-6 (GD) (1995.09-1997.01)
- MX-6 (GE) (1994.08-1997.02)
- PREMACY (CP) (2001.11-2005.03)
- RX-8 (SE, FE) (2003.11-2012.06)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
- XEDOS 9 (TA) (2000.09-2002.09)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Kavo Parts
KAVO Parts jest holenderską firmą z siedzibą w Apeldoorn, istniejącą już od 1985 roku. Firma jest wiodącym dostawcą azjatyckich komponentów samochodowych dla światowego rynku części zamiennych, dystrybuując produkty do 40 krajów. Ofertę firmy stanowi szeroki zakres produktów, gdzie większość dystrybuowana jest pod marką handlową Kavo Parts, z wyjątkiem filtrów AMC oraz piór wycieraczek LCW i NWB. Na kompletny asortyment firmy składają się części ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Włącznik świateł STOP montuje się tuż za pedałem hamulca. Działa on na zasadzie klasycznego wyłącznika krańcowego tj. dźwignia urządzenia wykonawczego opiera się o dźwignię pedału. W momencie, gdy kierowca naciska na pedał, dźwigienka zostaje zwolniona a styki włącznika przełączone, co powoduje zapalenie się świateł stopu, które informuje pozostałych uczestników ruchu drogowego o wykonywanym manewrze hamowania.