Wybierz typ samochodu marki 206 Liftback (2A/C)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Kilka zdań o Peugeot 206 Hatchback
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Następca legendarnego modelu 205. Wielki sukces francuskiej marki. 206-tka to najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Bardzo popularny, jak nie jeden z najpopularniejszych modeli w historii motoryzacji. Z fabryk na całym świecie wyjechało ponad siedem milionów egzemplarzy.
Kształtne hatchbacki są najliczniej reprezentowane na rynku wtórnym. Używanego Peugeota 206 można kupić nawet za pięć tysięcy ...
Szukaj części do Peugeot 206 Liftback (2A/C)
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...