Wybierz typ samochodu marki MINI (R50, R53)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Mini MINI R50, R53 pierwszej generacji
Oferowany przez Markę Mini pojazd o nazwie Mini Hatch to jeden z najbardziej rozpoznawalnych, niewielkich samochodów klasy aut miejskich. Warto zaznaczyć, że w rzeczywistości samochód produkuje BMW, które przejęło markę Mini. Natomiast Mini Hatch wielu może znać pod nazwą Mini Cooper. Otóż w zależności od wersji pojazdu, funkcjonują odmienne nazwy. Natomiast w Polsce większą popularnością cieszy się model Cooper, czyli bardziej sportowa wersja Hatcha.
Części Mini ...
Szukaj części do Mini MINI (R50, R53)
Uszczelki układu smarowania silnika
Układ smarowania olejem do optymalnej pracy potrzebuje odpowiednich warunków. Nie wystarczy jednak dostarczenie mu właściwej ilości środka smarnego. Niezwykle ważna jest też szczelność, którą zapewniają uszczelki układu smarowania olejem. Chronią one przed wyciekami i przedostawaniem się zanieczyszczeń do systemu. Jak jednak rozpoznać, że uszczelki układu smarowania silnika wymagają wymiany?