Uszczelka turbosprężarki TOPRAN - Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Uszczelnienie TOPRAN 116 629

8,00 zł z VAT
MateriałFPM (fluor-kauczuk) Średnica zewnętrzna [mm]18,6 Średnica wewnętrzna [mm]15 Grubość [mm]1,8 Jednostka: szt. Kod: 116629 Producent części: TOPRAN

Uszczelnienie TOPRAN 114 576

11,00 zł z VAT
KształtPierscień O Rodzaj urządzenia ładującegoTurbosprężarka Średnica zewnętrzna [mm]14,5 Średnica wewnętrzna [mm]9,5 Grubość [mm]2,5 Lokalizacja w aucieNa dole Dopływ/OdpływDla przepływu w przód Jednostka: szt. Kod: 114576 Producent części: TOPRAN

Uszczelnienie TOPRAN 116 630

8,00 zł z VAT
MateriałFPM (fluor-kauczuk) Średnica zewnętrzna [mm]20,05 Średnica wewnętrzna [mm]16,75 Grubość [mm]1,65 Jednostka: szt. Kod: 116630 Producent części: TOPRAN

Auto części zamienne Topran

Topran to niemiecka firma z przeszło 50-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. W tym czasie przedsiębiorstwo nieustannie rozwijało się, przez co obecnie asortyment firmy zawiera ponad 12 tysięcy rozmaitych auto części do wielu czołowych producentów samochodowych – w tym między innymi Audi, BMW, Mercedesa, Skody oraz Volkswagena

Marka Topran powstała dzięki zaangażowaniu małżeństwa – Lieselotte ...

Szukaj cześci TOPRAN

Części samochodowe do Audi Q5 I pierwszej generacji

Audi Q5 o oznaczeniu 8RB to pierwsza generacja SUV-a produkowanego od 2008 roku. Model należy do segmentu D, jest to więc auto klasy średniej. Wiele części Audi Q5 I współdzieli z innym samochodem niemieckiego koncernu, a mianowicie Audi A4 B8. Obydwa pojazdy zostały wyprodukowane na bazie tej samej płyty podłogowej. Audi Q5 I łączy wygodę i funkcjonalność SUV-a ze sportowym charakterem. W 2012 roku miał miejsce face lifting pojazdu. Zmieniły się wtedy takie części Audi Q5 ...
Szukaj części do Audi Q5 (8RB)
Uszczelki i zestawy uszczelek do turbosprężarki

Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub ...

Sprawdź Uszczelka turbosprężarki